barselona 2.gün

ve enerjikk bir şekilde gezimize başlıyoruzzz , gezi planını yine çeşitli bloglardan yararlanarak yaptım . Sagrada familia ve casa batlio için online bilet almamın fiyat ve zaman açısından daha avantajlı olacağını öğrendiğimden planımızı bilet saatlerine uygun da şekillendirdim . aldığım biletlerin onay maillerinin de ekran görüntüsünü telefonuma kaydettim qr kodları ile sorunsuz girdik .

turkcell ile günde 20 tl ücretle acil durumlar ve navigasyondan da yararlanmak için birimizin hattını kullanıma açmıştk , şarj sıkıntısı yaşamasaydık çok daha faydalı olacaktı ,ağırlık yapmayalım diye taşınabilir şarj aletini yanımıza almamak gibi büyük bir hata yapmıştım ,siz yapmayın :(

sabah otelde sıcak su sağladık sallama çay ve iso sandviçlerle kahvaltımızı yaptık , 9,15 casa batlio biletlerimiz vardı(23.5*2=47 euro) ,  passeig de gracia da inmeliydik otelimizin hemen karşısındaki estacio de frança tren istasyonundan trene bindik ilk durak olduğu için binişte bileti kullanmadık , diğer durakta ineren de bebek arabalı olduğumuz için bize yol verip geçmemizi sağladılar derken çıkışta da kart basamayıp istemeyerek ücretsiz varmış olduk . çok az yürürüp casa batlio ya vardık , hem kalabalık değildi hem de zaten çocuklu olduğumuzdan öncelikli oluyoruz beklemeden girdik içeri ,gerçekten şehrin her yeri zaten bambaşka güzel ama bu binada da yaşamak istiyor insan renklerden gaudinin  hayal gücünden çok etkilendik ... buranın biletini de online almıştık video guide ile gezdik bebek arabasını da emanete aldılar bir kartla , ingilizcemiz uçup gittiği için yarım yamalak anladık guide ı , video guide olması güzel oldu, uygar da çok beğendi 20 kez şöminenin videosunu izledikk , hala anlatıyor mantar patlamıştı ateş yandı diye

binanın arka kısmı

şömineye çıkarken yine uğradık tabi ki :))

binada bir de son kata balkona bir fotoğraf düzeneği kurmuşlar isteyeni fotoğraf çekiyorlar almak zorunda değilsiniz diye 2 kare , bir sonraki bölmede de hemen çıktısını alıp satıyorlar size, 1 fotoğraf 12 euro 2 tanesi 18 euro biz 1 tanesini aldık , hediyelik eşyaların satıldığı kısımda güzel aksesuarlar vardı , bir minik çerçevede de gözüm kaldı ama euro 4.5 tl olunca ister istemez çarpıp 8 cmlik çerçeve 200 tlye gelince almaktan vazgeçtim :..( böyle çarpa çarpa paramız bu kadar değersiz olduğu için çok üzüldük .
şu da binanın dışından çekilen fotoğrafımız verdikleri bir numara ile fotoğrafa sonradan da ulaşabiliyorsunuz

burayı gezdikten sonra acıkmış olduğumuzdan hemen karşısındaki mc donalds a oturduk , domuz eti içermeyen  3 burger yedik , siparişimizi ekrandan oluşturup aldığımız bir fiş ile kasadaki görevliye verdik çok pratik oldu :) toplam içeceklerle 17 euro ödedik .
dinlenmeden sonra passeig de gracia caddesini boydan boya yürüdük , casa milla da gezilecek yerlerden  ,casa batlioya çok yakın biraz yukarısında sedece ,yürüyüş mesafesinde , biz içine girmedik dışardan fotoğrafını çekip yürümeye devam ettik , bir binayı gezmemizin yetebileceği sonucunu çıkardığımız için casa batlioyu tercih ettik .. sonra  la ramblaya bağlandık sahil kısmındaki sonunda colomb heykeline kadar yürüdük :) otelimiz de el born da olduğu için orayı da yürüyerek ezberledik diyebilirim :)  lüx mağazaların önünde işportacıları görmek komikti ,tanesi 1 euroya magnetlerimizi onlardan aldık sağolsunlar :) dükkanlarda 4 euro idi :) plaça de catalunya da oyalandık , sokak dansçılarıyla uygar dans etti :) her yerde mango zara bershkalar var ama fiyatlar türkiye ile aynıydı ,lüx mağazalar ve elborn da özellikle butik mağazalar vardı farklı olarak fakat orada da fiyatlar yüksekti .

her seferinde kendimiziönünde bulduğumuz klise :) santa maria del mar klisesi

el born un dar sokaklarından

arkamızdaki casa milla

passeig de gracia

ve la rambladaki herkesin iştahla bahsettiği mercat de la boqueria dan kareler aşağıda , bizi bu pazara girer girmez aldığımız koku rahatsız etti ama dediğim gibi deniz ürünlerine mesafeli bir aileyiz balık kalamar karides dışında pek bir şey yiyemiyoruz . tezgahlarda salyangozlar kurbağa bacakları çeşitli deniz canlıları asılmış domuzlar görmek bize çoook farklı geldi , tropik meyveler (2 euro) hazırlamışlardı çatalı da içinde olan plastik kaplarda tadımlık onlardan aldık , la ramblada minik bir cafede kruvasan ve kahve ile biraz dinlendik (6 euro) , bu aralarda uygarın da uyuyor olması paha biçilemezdi tabi :)

colomb heykeli de la ramblanın sonunda idi ;

katalunya meydanı

akşam yemeğimizi hard rock cafe de yedik o da plaça de catalunya da..tabi ki hemen hoşgeldiniz buyrun masanız demediler elimize bir çağrı cihazı verdiler , sıra bekleyen yerlerde oturan insanların yanında yerimizi aldık , yarım saat sonra çağrıldık ve shakiranın cafeye bağışladığı kıyafetin önündeki masamıza yerleştik :) yine yürüyerek otelimize döndük :)