Kozmetik rutini 😍


Gönül ister ki rutinim deyince maskeler olsunn yüz kremleri tonikler göz altı kremleri peelingler ... falan diye gider liste, ama ben bunlara ancak vakit bulabiliyorum pek bakımlı olabildiğim söylenemez  ; yıllardır değişmeyen yüz yıkama jelim avene , yeni aldığım gece kremim yves roche den -onu da ara sıra ancak sürebiliyorum - tabi ki dişlerimi fırçalamadan kesinlikle uyumuyorum yumuşak bir fırça ile  ve gece kreminin üzerindeki diş ipi kesinlikle çok pratik watsonslarsa 5li kutularda satılıyor :) kocaman biodermayı da ailecek , iso traştan sonra , banyo sonrası uygar ve ihtiyaç duydukça da ben kullanıyoruz . yazları da lazerden sona kullanıma uygun olan aşağıdaki güneş kremimizden memnunuz :)
Sevgiler

Hiç yorum yok:

barselona son dönüş yolu :)

dönüş uçağımız erken değildi ,o yüzden bu günü de değerlendirebildik , odamızı boşalttık ve eşyalarımızı trene binene kadar otelde emanete b...